Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Freedom to love

Αυτή τη γαλήνη της αγκαλιάς σου που έχω λησμονήσει ,δεν είναι η αλλαγη μου που με θλίβει είναι που εγώ αλλάζω κι εσύ δεν είσαι εκεί
Πάει καιρός που τα εσβησα όλα . Τα λογια μου δεν το αποδεικνυουν αλλα και να τα καταφερνα θα ήξερες και πάλι ότι λέω ψέματα . Συχάθηκα ,σε άφησα κλεισμένο στη λεκάνη της τουαλέτας τώρα πρέπει να βρίσκεσαι επιτέλους σπίτι σου.ίσως και στην αγκαλιά της Γι’αυτό σου λεω καλυτερα στην αποχετευση Έτσι θα λέω και έτσι θέλω να λέτε όλοι σας . Όλα αυτά που ονομάσαμε άσχημα στο τώρα,ήταν η ευτυχία μας κάποτε. Θα κοροιδέψω λίγο ακόμα τον εαυτό μου, μέχρι να τελειώσεις . Όλα διαρκούν πια εδώ..Ακομα κι οι σταθμοι που ακούγαμε στο ραδιοφωνο και τώρα κλεινουν ,σαν η αγάπη μας που τέλειωσε κι αυτή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου